4 Lucruri care îți fură din educație!

Voi prezenta succint câteva lucruri, situații, fapte, obișnuințe ale oamenilor și, în special, lucruri care se fac în public și care se cer a fi evitate (!)

1. Merge un cuplu pe drum. Probabil, că din oboseala care învăluie făptura frumoasă a femeii, aceasta cedează în fața poșetei sale. Bărbatul, ca să arate că e bărbat, ia poșeta și își „ajută” ființa scumpă s-o ducă. Barbatul duce poșeta, femeia îl ține de mână. Sincer, panorama mă pune (de fiecare dată!) pe gânduri și îmi creează dezgust. Femeie, tu, femeie, ai grijă de ceea se numește rujul tău și fă diferența între o poșetă (pe care, indiscutabil, o femeie trebuie să o poarte, și nu bărbatul) și o geantă mare, cu o masă destulă, care necesită ajutor.

2. Eu, de obicei, nu mănânc semințe de floarea-soarelui, da când mănânc... apoi mănânc acasă. Eu cred că acest level mă depășește, pentru că ceea ce se face în public e „facere” în masă. Din punct de vedere etico-estetic, consumul semințelor presupune o arie restrânsă și nu publică. E prea de tot, să mergi în urma unuia care scuipă, fără nici o preocupare, dintr-o simplă poftă sau din lipsa de... (adăugați ce vă convine). Sau nu, combinația: semințe și bere, așa-i mai interesant. 

3. Urc în microbus, nu-s locuri libere. Mă retrag cumva în universul meu și încep să fac statistici. Oameni
buni, de vreo 3 ori în ultima vreme, m-am pomenit să stau (incomod, de altfel) în picioare cu alte vreo una, două femei, și să constat: 7 baieți tinerei frumușei emană „confort”, stând frumos pe scaun. Nici o replică bărbaților de vârsta a treia, ci tinerilor, viitorilor soți și tătici. Da unde se orientează lumea asta? Nu că e un moft să am un loc în microbus (și nu rutieră!DEX), ci, simplu, îmi fac concluziile de rigoare. Consider important, în primul rând, educația de acasă, cei 7 ani; în al doilea rând, preocuparea pentru conștiința noastră, căci dacă Tu nu faci nimic pentru ceea ce ești, nimeni nu va putea s-o facă. Mă bucur pentru așa-numitul Startul oficial dat în vederea promovării și valorificării cadrului eticist și estetic în comunitatea masculină. Inițiatorii proiectului Academy of Manliness, un respect din partea mea. 

4. Unul din cadrele frumoase și plăcute auzului este să  asculți, în transportul public, cum cineva se ceartă, cum negociază, cum ridică vocea, etc. Înțeleg diferite situații, totuși există anumite limite atât pentru tonul vocii, cât și pentru faptul de a fi rezervat. 



Comentarii

Postări populare