schimb de experienta

Ne-am transfigurat intr-o alta conditie: conditia unui elev care studiaza la liceul teoretic "Ion Creanga" Chisinau 


in perioada 18-22 februarie 2013, m-am prins intr-un schimb de experinta intr-un alt liceu, impreuna cu o colega de-a mea - Alina Grigorita (om bun). daca e sa relatez niste lucruri frumoase si importante, o fac cu placere, pentru ca a fost o saptamana implinita. am intalnit oameni frumosi si interesanti, am simtit ospitalitatea cea de care un nou-venit ii simte nevoia; oameni ospitalieri chiar incepand cu directorul acestei institutii, dl Valentin Guzgan, care ne-a initiat un pic si care ne-a oferit luxul unei comunicari libere si frumoase cu dumnealui inca de la inceput.


clasa a XI-a "C"/ profil umanist - o clasa frumoasa, cu oameni interesanti, curiosi ....si lista continua


un element de neuitat este faptul ca, initial, colega mea, Alina, care a mers si ea in aceeasi clasa, a anuntat ca daca, in urma tragerii la sort, va nimeri numele sau, ea imi va oferi locul ei. a fost ceva neasteptat <3



Comentarii

Postări populare