arhiva

ce parere aveti despre obiectele colectate? fie cadouri de la persoane dragi, obiecte pretioase gasite /o bijuterie ceva stil vintage, why not? <:D/ etc.

atitudinea mea vine dintr-o perspectiva mai linistita
apreciez foarte mult gestul celor care ofera cadouri chiar si atunci cand nu e o aniversare sau alta sarbatoare
da soarta cadourilor si a altor obiecte importante depinde de atitudinea noastra, eu n-am un loc special/o boxa in care colectez astfel de lucruri

dar mi-am amintit ca am o cutie mare unde sunt lucruri frumoase si aici numesc: agendele scolare (nu stiu daca-s toate pana in a 9-a), fleacuri, desene (caricaturi infantile, dar obisnuiesc sa le numesc <chefs d'oeuvre> pentru ca is realizate intr-o alta 'epoca' cu niste concepte absolut opuse prezentului). bun.
cred ca e mai frumos sa pastram les souvenirs propriu-zise, pentru ca...

Comentarii

Postări populare