participand la un club permanent al liceului, „miercurea pe la chindii” (poate nu-mi prea place titlul), ieri am avut ocazia sa merg in sala de expozitii „Constantin Brancusi” (de data asta, clubul si-a desfasurat activitatea acolo). la moment-expozitie de picturi ale artistului autohton Iulian Filip
mda.. frumos, lucrarile foarte subtil contextualizate
dupa o discutie interactiva sau as putea spune discursuri frumoase gen elogiu, un domn prezent acolo m-a intrebat din ce oras sunt (m-a mirat faptul ca mi-a retinut numele dupa mai multe discutii), la care i-am raspuns destul de liber;
daca sa fiu sincera, acustica buna in sala, da putin am inteles din ce mi-a spus. pot doar sa mentionez cuvintele-cheie: telenesti, arta, frumos, dl Moisei, si inca ceva..habar n-am, chiar nu am inteles

intr-o maniera modesta, poate m-am bucurat ca se stie macar cat de putin despre arta plastica promovata in Telenesti.

am primt o carte cadou, in timpul desfasurarii actiunii, am reusit sa citesc cateva poezii
revin cu un catren al poetului care a iesit in evidenta, cel putin din considerentul meu

„ma bucur ca se stie...dar vreau mai mult”

Comentarii

Postări populare