Lasm Production 2013

o zis ca pe blog postezi mirosul cel mai fin al expresiei tale. bun. eu o sa fac un fel de timeline de scurt metraj, care va incadra niste asa-numitele rezultate si bucurii lasmiste

1. Desertul. UMANISTII DINTR-A 12-A


2. Halloween? Nu, n-am auzit. LASM
    Noi mergem dupa standardele noastre, am sarbatorit la data de 29 octombrie 2013. E mult de povestit.

***

3. Psihologie pictata. LASM

    E un fel de activitate cu scop recreativ. De data aceasta (19 octombrie 2013), noi am pictat pe sticla/ tricouri. da da, la lectia de psihologie.

***
4. Run, girls, run! VALEA TRANDAFIRILOR

     S-a dat un start remarcat prin aerul de dupa-amiaza (09 octombrie 2013), in urma caruia am alergat. Cum? (Intr-un mod delicat, de altfel) Cat? ('ntr-un timp record - pana la ora cand timpul si-a luat angajamentul de a-si stoarce secundele in albia sa) De ce? (Deoarece, umbra-ti nu e de-ajuns sa-ti limpezeasca energia). Pa!

***

5. Intalnire cu Altetele regale ale Romaniei, Principesa Margareta si Principele Radu. ASM 
    O reuniune academica si de data aceasta (08 octombrie 2013). Simplu, s-a constituit dintr-o lectie de civica si doua de romana :D. Totusi ma bucur foarte mult ca se atrage atentie la ceea ce numim noi neam romanesc si la efortul depus de organele supreme, in vederea cunoasterii personalitatilor de valoare din tara noastra si de peste granitele acesteia.

***

6. Ziua dublorului. LASM
     In rol de vicedirector(i) educatie de Ziua dublorului (05 octombrie, desfasurata la data de 04 octombrie 2013). Trebuie sa mentionez ca am avut inca doi colegi, oameni foarte buni. A fost o zi foarte, foarte frumoasa, dar a trecut extraordinar de repede. Nici n-am apucat sa-mi termin cafeaua pregatita de Mr. vicepresident, si deja trebuia sa las raportul in aerul academic.

***
7. Researchers Night Moldova. ASM
     Noaptea Cercetatorilor (27 septembrie 2013), desfasurata pentru prima data in acest an in Moldova, a constituit o reuniune academica, si in acelasi timp, culturala. In principiu, etapa "de zi" a fost echilibrata. Am vizionat expozitii ale diferitor institutii de invatamint superior din MD, experimente ad-hoc, ne-am incalzit cu un ceai, doua, am gustat din productia autohtona fructifera. Cea de-a doua etapa, etapa "de noapte" a fost un postfact de proportii. Astfel, pot remarca nebunul entuziasm ce ardea in energia lasmistilor, la concertul propriu-zis.
<it was a perfect day, right?> 
***

8. International Day of Peace. LASM

     Povestea cu pacea e mare, chiar foarte mare. De Ziua internationala a pacii (21 septembrie), noi am estimat-o in cadrul unei activitati, in care s-au prezentat proiecte educationale, efectuate de elevi ai diferitor institutii. Rezultatul tuturor a devenit cumva constant, toti s-au ales cu o diploma de merit pentru intreaga echipa, o carte "Eu si universul meu" (a propos, bune curiozitati in aceasta carte) si cite un "merit" valoros pentru fiecare membru al echipei. guess...! :3

***

Comentarii

Postări populare